Jag svamlar och jag glömmer!


1. Jag skrev ju för något inlägg sen att jag hade prov i Rättskunskap i onsdags....
Fel Fel Fel! Det hade jag ju förra veckan vet ni väl?? Denna vecka var det såklart i "Affärsrätt", inte den största skillnaden jag vet, men rätt skall vara rätt eller hur! Men efter att provet var gjort så undrar jag vilken bok det egentligen var som jag läste, Rättskunskap eller Affärsrätt? MAO, det gick väl sådär...

2. Jag skrev ju att jag skulle överraska med en Beuf Bourgion (jag vet fortfarande inte ur det stavas??) i torsdags, och det gjorde jag! Och den blev precis så god som jag trott! :D
Om detta är bra eller dåligt, det vet jag inte, men Darling hade ätit just "Beuffen" på restaurang samma dag som jag valde att styla med den här hemma. Vad är oddsen på det?? Men faktiskt! Han älskade min oxå! Och sa att den var precis lika god som på restaurang (och självklart väljer jag att tro på det han säger, yeeeey).
Och det sa han på torsdagen.... på fredagen.... och på lördagen... Men när jag på söndagen dukade fram samma underbara gryta så var det stopp (trots att jag serverade ris till istället för färskpotatis, potatismos eller grönsaker!).
På riktigt så frågade han varför jag inte dukat fram med rostat bröd och oboy istället... Hmmmm.... Okej okej. Så jag fryste in resten! Hehe... så kan vi äta det någon annan vecka :D
Jag tyckte i alla fall att den var superb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback