Alla hjärtans dag imorgon

Måndag igen alltså, och vet ni, det ÄR mitten av februari!
Jag upptäckte för bara några dagar sedan att vi gått in i februari, jag fick en chock! Guuuud vad veckorna går fort!

Imorgon är det alla hjärtans dag! Myyyys! Älskar sådana här kärleksdagar! Och jag är så glad att jag har världens finaste man att dela dem med!
För precis ett år sedan hittade vi vår underbara vindsvåning. Det var på alla hjärtans dag som vi hastigt och lustigt blev inbjudna på en förhandsvisning av den. Och innan vi visste ordet av det så kastade vi oss in i en budgivning som vi dessutom vann! Vi som inte ens hade planer på att flytta, haha! Men det blev ju hur bra som helst och ärligt talat så har vi båda länge varit sugna på en vind.

Well well, denna alla hjärtans dag kommer vi inte gå på lägenhetsvisning eller nåt annat flådigt, vi ska gå på hockey!!??
Typ det tråkigaste jag vet, haha, men vad gör man inte för den man älskar 😉 Ge och ta, uppoffringar och önskemål. Självklart följer jag med om han verkligen vill det ❤ Nästa gång är det jag som får min vilja igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback