Bodypump och snökanon

Hej alla Genomfrusna!

Tittade nyss ut genom fönstret och såg att snökanonen börjat bomba Stockholm. Uscha tänkte jag och hällde upp ett värmande bad :) och härifrån mitt badkar kan jag faktiskt ligga och beskåda snön som faller ned på takåsarna. Tror iofs inte att det kommer bli någon snökaos, brukar ofta vara falskt alarm det där med stormar...
Ska ge mig ut på en kvällspromenad med lilla korvlörsan sen så då får vi se om det ligger nån snö på backen. Hon ligger föresten här i badrummet och håller mig sällskap just nu.

Ikväll körde jag bodypump och det kändes sjukt bra! Tungt som satan men man har ju mycket energi och vilja när man inte kört på 2 veckor 💪😃
Idag var det ingen mindre än en livs levande Gladiator (Hyper) som ledde passet, hehe. Väldigt peppande och bra på att påminna om att ha muskelkontakt, och inte "bara göra" övningarna. Kul!

Känner nu att träningsvärk från gårdagens boxpass börjar bita sig fast i övre delen av ryggen 😊 så skönt ju!
Imorgon ska jag nog satsa på att springa lite på bandet. Förhoppningsvis blir det milen i "lagom" tempo.
Jag känner att det ligger någon liten envis bacill i kroppen... Inte mycket, och knappt så att det stör, men ändå känner jag mig inte helt 100. Så om det inte bryter ut så bör det funka med lite löpning imorgon.
Jag ska ju trots allt springa Stockholm maraton i juni 😉 det har ni inte glömt va? Nästan så att jag själv har förträngt det, haha!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback