Brunch, hockey, show och middag. Fullspäckad myslördag!

Idag har vi en riktig mysdag jag och Darling.
På alla hjärtans dag fick han en överaskningsdag som skulle ske på lördag (alltså idag) där jag planerat allt en hel dag.

Så nu har vi precis varit ute på Djurgården och ätit brunch på djurgårdsbrunns värdshus. Verkligen god buffé! Och superbra service av en man som var en kopia av filmrecencenten Ronny Svensson 😊 Dessutom hade dom "brunchbubbel" för 50:- glaset! 👍
Ja, det är verkligen ett ställe jag rekommenderar!

Efter det blev det en snabbis på stan. Köpte ny telefon till Darling på telenor, var in på Guccibutiken för att hämta ut mins nya googles (men fel var beställda så ska hämta dem nästa vecka ist) och sen in på louis vuittonbutiken för att fixa "brodyr" på min bags nametag. Stek 😉

Nu glider vi in på Hovet för AIK hockey match.
Jag hade egentligen planerat in SPA på centralbadet, men det fanns inga massagetider lediga så då tänkte jag att vad vill Darling helst av allt...? Hockey!
Haha, så vad gör man inte för sitt hjärta. Så nu är det hockeydags och sen väntar en show (I ditt huvud) med Henrik Fexeus på Rival. Efter det ska vi träffa kusin Emelie, hennes kille, Stefan och Carina på Pontus! för skaldjursmiddag!
Myyyyyyyyyys!

Paris har jag lämnat till Emelie över dagen eftersom vi är på språng. Hoppas hon uppför sig.... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback