Dagens träning

Idag var jag tillbaka i boxsalen och oj vad kul det är!
Nä, det är ju inte riktig boxning jag går på utan boxpasset på gymmet. Men det var härligt att vara tillbaka! Har faktiskt kört 3 av 4 onsdagar och det är ju rätt bra ändå.
Idag var det jag och Vendela som boxades, Darling körde med Jocke.
Det är verkligen sjukt kul, sjukt jobbigt och sjukt bra träning!

Skulle önska att det fanns på Sportlife Odenplan oxå, nu går vi uppe på Östermalm. Inte jättelångt härifrån men det underlättar ju när det bara tar 3 minuter till odenplans gym.

Efter boxen så körde jag lite intervallträning på löpbandet.
1 minut på 15 km/h
1 minut vila
Detta gjorde jag 7 ggr sen var det klart!

Nu på kvällen tog jag en timmes pw ihop med kusin Emelie runt Karlberg.
Mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback