Förkyld!

Hej alla glada, och förhoppningsvis friska, filurer!

Själv är jag deppig, och sjuk.
Nä, så illa är det inte. Men jag känner mig jävligt sur över att en förkylning slagit sina klor i mig under dagen. Hur fan gick det till???

Igår mådde jag toppen! Var över till gymmet på kvällen och sprang 1,5 mil. Mådde toppen! Åt en portion med lax, keso, broccoli och kokt potatis. Mådde toppen! Tog en dusch och softade framför tvn resten av kvällen. Mådde toppen! Gick och la mig.

Vaknade i morse och mådde toppen! Åkte till jobbet, men så vid 9 tiden började förkylningen skölja över mig och några timmar senare så är jag...förkyld och hängig. Såååå triiiiisst!
Helt waist of time att vara förkyld!!
Och ingen semla har jag ätit idag, trots att det är semeldagen.
Uff vilket tråkigt inlägg det här blev haha! Lovar att återkomma med ett kul istället!

Här är iallafall 20 fina tulpaner som jag fick av emelie i lördags som lyser upp vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback