Fortsättning på myslördag.

God söndag!

Som jag skrev igår så hade vi en riktig mysdag jag och Darling ❤
Efter brunch och hockey, som AIK förövrigt vann jihuuu, så tog vi en taxi till Rival på söder för att se Henrik Fexeus show "i ditt huvud". Den var bra! Han är ju tankeläsare eller vad man ska kalla det. Och enligt mig så är det roligare att se sådant här än trollkarlar :) Han är även bra på att fånga upp publiken!
I pausen sprang vi in på Helenes krog som ligger vägg i vägg och blev bjudna på vodka redbull av ägarna som Darling känner sen många år tillbaka. Sen rusade vi tillbaka in lagom till akt två började :)

Efter showen så mötte vi upp kusin Emelie, Rasmus, Stefan och Carina på Pontus! på Brunnsgatan.
Vi åt i deras skaldjursbar, men jag var rätt så mätt så det blev bara en räkmacka som iofs var försvinnande god! Väldigt trevligt.

Sen studsade jag och Darling själva vidare till cafet där vi mötte upp Celle mfl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback