Lördagsjobb, fredagsmiddag på Melanders och det går inte att komentera

Idag är det lördag, skitkallt, och vi passar på att åka ut och jobba lite.
Skönt att få saker gjorda i lugn och ro :)

Jag hade tänkt att börja dagen med ett träningspass, men efter några glas Champagne och en drink igår kväll så kändes det inte som en bra idé.
Igår trotsade vi nämligen kylan och gick ut och åt middag med Vendela & Sami. Möttes upp på Melanders som ligger "runt hörnet".
Maten var väl sådär tycker jag. Aiolin till skaldjuren var lite tråkig smak och räkorna lite torra. Fiskgrytan var väldigt god men den såg faktiskt väldigt osmaklig ut. Den liknade precis det som jag kräktes upp för en vecka sedan i Thailand ;) Och dessutom var det sjuuuukt kallt! Tillslut kunde jag knappt fokusera på annat än på hur genomfrusen jag var. Men sällskapet var mycket trevligt och drycken porlade fint genom svalget :)


By the way. Jag vet inte varför det inte funkar att komentera. Detta inlägg kommer det gå att göra det på eftersom jag skriver ifrån datorn, men när jag gör inläggen via appen så verkar det inte funka. Aja, det löser sig säkert när någon på blogg.se orkar fixa det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback