Solvalla, hockey, träning och hemmamys

Vet ni? Klockan är 20.45 och jag har precis krupit ned i sängen med en stor kopp grönt te med cranberrysmak och den bärbara datorn fullproppad med Real Housewives of Beverly Hills avsnitt. Det kallar jag kvalitetstid med mig själv!
Paris låg här brevid och tjuvkollade hon med (jag vet nog att hon inte kan låta bli att slänga ett öga på skärmen fastän hon låssas att hon sover 😉), men nu verkar det som att hockeyderbyt på tvn i vardagsrummet lockade mer...

Såååå skönt att komma i säng så här tidigt! Har varit hemma sent varje kväll den här veckan.
I måndags gick jag upp till gymet strax efter 20 på kvällen och körde intervaller, vilket gjorde att jag fortfarande var superpigg trots att klockan passerade midnatt.

I tisdags var det ju alla hjärtans dag och då offrade jag mig för mitt hjärtas skull och följde med på hockey 😊
Men en skvallertidning, en påse bilar och massa popcorn gjorde att jag var väldigt nöjd jag med. Happy wife-happy life som vi säger, hehehe...

Igår, onsdag, vankades Solvallakväll med ett gäng grabbar. Jag är inget fan av trav heller (guuud vad tråkig och ointresserad jag verkar vara av allt, haha), men vi hade riktigt trevligt!
Maten var verkligen oerhört god! Långt över förväntan!
Jag åt hummersoppa med västerbottenostbulle till förrätt (fantastisk!). Till varmrätt åt jag lamm med citronrisotto(gryyymt! Darling som inte gillar lamm tyckte att köttet var bra!). Och till dessert: äppelpaj (jättegod den med!)
Vann hela 350:- haha, men spelade tyvärr för desto mer :) Hade hoppats på 35 miljoner men icke!

Ikväll var jag iväg på bodypump, sen slängde jag ihop en svampomelett (okej okej, äggröra...), sen promenix med Paris. Och nu äntligen! Kvalitetstid för mig själv😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback