Träning, hemmafest och skidoutfit

Kära vänner!
Egentligen har jag väl inget av vikt att dela med mig av, varken bildmässigt eller i text. Men jag tycker själv att det är så otroligt trisst att gå in på bloggar och man ser samma inlägg som för några dagar sedan ligga kvar överst.
Så vill vi inte ha det! :)

Jag är nyss hemkommen från veckans första träningspass. Idag blev det bodypump på Sportlife Tegnérgatan samt 5 km löpning på band. Köttade på ganska bra och sprang 5 km på 12,3 km/h.

I övrigt har jag tagit hand om min sjuka man, handlat glass och godis, lagat favoritmaten och bara varit världens snällaste fru. Precis så som det ska vara när någon känner sig lite svag :) Men stop blev det när han startade en Terminatorfilm och ville att jag oxå skulle titta.... Nja, även jag har mina gränser!

I helgen då? Vi var vi på en ytterst trevlig hemma hos fest i Hammarby Sjöstad!
Ätit lunch och sippat bubbel på sturehof.
Hann även med en powerwalk på bandet i sån lutning att jag hade träningsvärk i låren dagen efter!
Har varit ute och letat skidkläder men kom bara hem med ett par strumpor! Det jobbiga är att jag vet precis vad jag vill ha! Jag vill ha tighta snygga skidbyxor men det är omöjligt att hitta! Varför baggy?? Vem har fått för sig att man ska åka i sådana kläder?? Nä! Såklart man vill ha välsittande kläder! Det här kommer bli en TUFF match men jag SKA hitta mina kläder innan vi åker till Aspen om 2 veckor!

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback