Aldig mer en bio i Heron City!

Hej alla!

Helgen har flutit på fint trots kyla som tränger ända in i benen på mig!

På fredagskvällen var vi ju som jag skrev tidigare på Melanders.
I lördags var vi på jobbet hela dagen och sen blev det middag med några vänner på Restaurang Kungsholmen på kvällen.

Söndagen var jag och Vendela ut till Heron City för att gå på bio. Jag säger bara det... aldrig mer!
Vilket kaos bara för att köpa lite popcorn! Kösystemet var lite som så att störst familj gick först... Folk bredde ut sig så helt plötsligt stod man inte i kön längre, för då hade folk kommit från sidan och bildat en ny kö.
Vendela var borta 5 min och handlade biljetter ur automaten, när hon kom tillbaka hade jag ärligt talat inte rört mig ett dugg. Jag kunde bara skratta åt elendet fastän jag ville skrika åt folk att ställ er i kön din j*vla idi*t!
Detta kaos gjorde att vi kom en kvart(!) efter att filmen börjat.

Vi såg Stig-Helmer Story och den var väl med handen på hjärtat inte jättebra... Lite kul emellanåt men nja. Men mysigt med bio och gott med smågodis och biopopcorn :)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade ett inlägg där det funkar att kommentera i alla falla!



Snygga naglar du fixat i ett inlägg ovanför!



15 km på löpbandet var inte dåligt minsann! Längtar till mankan springa ute igen då löpbandet bara ger mig hälsporre...

2012-02-12 @ 15:53:04
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback