Jag Börjar året som en hel, ren och ny människa!

Hej alla! Och välkomna in i mitt liv 2012 :)

Hoppas ni återhämtat er från nyårshelgen! Det har jag :)
Och inte bara har jag återhämtat mig, jag har dessutom hunnit med en uppfräschning på Hudoteket och en på Wendyshair.

På Hudoteket var jag och fick en 1.15 h lång hydradermie ansiktsbehandling. Huden känns babylen efteråt och det var precis vad jag behövde eftersom jag känt mig så torr sista tiden. Det var en födelsedagspresent från mina fd kollegor, tack snälla Anna-Lena, Eva & Yvonne!!!
Passade dessutom på att ta en ryggmassage när jag ändå var där och det var lika välbehövlig det! Jisses Amalia vad stel jag varit.
Kan verkligen rekommendera Denise på Hudoteket, Kungsholmen! Hon var superduktig både på ansiktsbehandling och massage! Dit vill jag tillbaka!

Har även varit på återbesök på Wendyshair och fått håret klippt. Jag sa att hon fick ta precis så mycket som hon tyckte att det behövdes! Nu vill jag få ordning på mitt slitna hår!
Och även där kan jag rekommendera "min" frisör. Josefine är mycket pålitlig och duktig!

Så nu känner jag mig som en halvny människa :) Ska dessutom ta tag i träningen och beställa hem lite proteinpulver mm som lite hjälp på traven för styrketräning och löpningen (maran i sommar vet ni...), det känns toppen!

Hur känns er start på 2012?? Några löften eller önskemål satta?


Kommentarer
Postat av: AL

Hej! va fin du är i håret:-)

så kul att du är nöjd med din behandling.verkligen en bra start på året att ta hand om sig själv:-) Kram AL

2012-01-04 @ 08:33:57
Postat av: Sofie

Tack! Ja den var super!

Rekomenderar absolut att gå till henne, hon var jätteduktig :)

KRAM!

2012-01-04 @ 14:27:00
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback