Dags att ta farväl...

Kära vänner, Nu har jag efter alldeles för lång tids överläggande, tagit beslutet att stänga ner min lilla blogg. Det känns tyvärr inte lika kul att skriva längre. Förut skrev jag fritt, högt, lågt, långt, kort! Med glädje och för att det var kul att dela med mig till alla er goa läsare om allt från vardag, träning, lilla Paris, shopping, resor och tankar. Nu känns det mest som att jag måste sitta och tänka mig för vad jag skriver... Det är varken kul eller inspirerande. Så jag stoppar här. En tanke jag haft är att lösenordsskydda den, men ska det behövas? OM jag mot förmodan ändrar mig och kör vidare med lösen, så lovar jag att hojta till. Men troligtvis så blir det inte så. Allting har sin tid. Det här var den tid min blogg fick :) Jag är oerhört dålig på att ta farväl *snyft* men för er med Facebook så hoppas jag att vi ses där istället! Och för er med egna bloggar så kommer jag självklart fortsätta kika in där! Stor kram till alla er som hittat hit, av rätt anledning, från en blondin i Vasastan ;) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack lilla gumman....du har haft en bra blogg och jag kommer att sakna den /Kram

2012-07-21 @ 13:49:39
Postat av: Jeanette

Hej!

Vad trist att du slutar blogga men jag kan förstå dig. Kom ihåg att det alltid finns avundsjuka människor och som inte tål att höra vad man har råd eller ork till eller vad man har för mål i livet. Jag har gått in någon gång i veckan och tyckt det var superkul att följa era resor, ert uteliv, shopping etc och tack för att du bjudit på dig själv.

Hälsningar
/Jeanette

(Jobbade i Garnisonen när du gjorde det)

2012-07-21 @ 15:38:51
Postat av: Anna

Men åh vad tråkigt! Jag älskar ju din blogg och det som du skriver om ditt liv! Självklart avundas jag mycket av det som du gör men vet att du är just där du är för att du förtjänar det! Dessutom ger det ju alltid lite strävansmål för mig! Så tråkigt med den himla Jantelagen!

Du inspirerar mig massor och jag kommer verkligen sakna din blogg och kommer kika in här då och då för att se om du kanske har ändrat dig eller så!

I vilket fall som helst så önskar jag dig lycka till i livet och ett stort tack för det som du har delat av dig med till oss andra som kan värdesätta det på rätt sätt!

2012-07-21 @ 17:50:03
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Lotta

Trist för oss, men jag förstår dig. Tack för att jag fått läsa i alla fall, hoppas att du kanske i framtiden får tillbaka lusten att skriva!

2012-07-21 @ 22:12:33
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Pia

Tack för den tiden jag haft förmånen att läsa din fina blogg Sofie ! Det har varit så kul, kommer att sakna den. kram kram

2012-07-22 @ 12:37:25
Postat av: Sofie

Gulliga Gulliga ni!! Jag blir så glad över era komentarer att ni anar inte. Nästan lite rörd :)
Jag tackar och tar in vartenda ord ni skriver! Kram

2012-07-22 @ 14:04:21
URL: http://prettywoman1.blogg.se
Postat av: Johanna

Oh no!!!!!! Vad jag kommer att sakna din blogg!!! :( min lilla drömvärld bort! Nu får vi se till att hålla Tätare kontakt! Kram!

2012-07-22 @ 23:45:49
Postat av: Frida-Martina

Vad tråkigt att läsa att du inte längre ska blogga. Jag hittade din blogg för ca 6mån sedan och har sedan följt den. Normalt sett brukar jag inte följa bloggar, men fastnade för din då den var mer mogen och handlade om saker som jag gillar! Synd att den läsningen är slut, men förstår dig.

Sköt om dig, kram!

2012-07-28 @ 09:01:39
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: Anna

Hej då Sofie! Det har varit kul att följa dig under åren. Hur ska jag nu veta vad du har för dig och framför allt, vad du shoppat?!! Det gäller att du blir bra på att uppdatera FB istället;)

Kram på dig och jag kommer sakna din blogg. Den har varit en frisk fläkt och inspiration (träningen).

Sköt om dig!

2012-08-03 @ 11:33:15
Postat av: Sofie

Tack återigen för era fina kommentarer! Uppskattar de som tusan!! :D //Sofie

2012-08-03 @ 11:38:45
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback