I lördags var det utgång!

I lördags hade jag en inplanerad tjejkväll med Johanna, Sofia, kusin Emelie och Emma, som var på besök från Sundsvall.

Som jag skrev tidigare så skulle jag ner på stan och hitta mig en fin dress kvällen till ära. Tokigt nog så köpte jag tre stycken, och alla ni som känner mig VET vilken beslutsångest jag har när det gäller att klä mig.
Så med 3 nya klänningar, och sisådär 20 gamla, så blev det ungefär lika många på och avklädningar innan jag tillslut tog den som jag tänkt från början, haha.

Kvällen blev supertrevlig! Började med en fördrink hemma hos Emelie, fortsatte med middag och drinkar på Sturehof, rullade vidare till Cafe Opera och avslutade natten på Hells kitchen.
Det enda som var en besvikelse var väl Cafét, som inte alls levererade. Men inte värre än att man kan gå vidare. Jag har egentligen allt som oftast kul på Cafét, men såhär en lördag mitt i sommaren var det inte jätteskoj... Hells var väl inte heller så bra som det brukar, men med en rockertjej i gänget så dras vi emellanåt upp till rockbaren, och det är onekligen lite kul och annorlunda :) Jag sa att vi avslutade natten på Hells... Jag ljög. Vi avslutade ju natten på min balkong med salamimackor och tjittjatt till 05."någonting" :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback