Powerwalk

Något jag älskar med sommaren, är de långa ljusa kvällarna och de tidiga soliga morgnarna! Jag tar mig mer än gärna ut på en pw när tiden finns. De senaste veckorna är promenaderna min enda träningsform faktiskt, om man nu kan kalla det för träning 😉 Pga förkylningar varje månad så har jag hållit mig borta från gymträning, och pga löparknä har jag hållit mig borta från löpning. Känns som mina muskler håller på och tynar bort, haha, men att få komma ut och röra på sig är skönt! Speciellt nu när sommardagarna är långa och ljusa (dock saknar jag värmen! Vem tusan har lagt beslag på den??) Nu har jag precis börjat lyssna på ljudboken Zlatan, det är PERFEKT med ljudböcker vid powerwalks! Det får mig att vilja komma ut oftare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback