Vem har skrämt bort sommaren??

Alltså...ärligt talat! VAR är sommaren??😳 Det har inte varit "riktig" sommar en enda dag i år! Ni vet en sån dag då man bara vill lägga sig på en filt och sola. När man vet att jodå, det kommer vara så här fint minst en vecka nu. När termometern visar ÖVER 20'c... Nä, i nuläget får man vara glad om det är riktig sommar i några timmar. Det har varken bjudits på värme, molnfri himmel eller nå vidare mycket solglimtar detta år. Inte ens våren var ju speciellt bra! Nu har jag iaf tagit semester, jag sköt upp den en vecka då vädret ändå var kasst, så nu ser jag gärna att sommaren tar och visar sig! Men om man kollar väderrapporten inför den kommande veckan, så ser den preciiiis ut som den gjort varje vecka detta år! Lite regn, lite sol, och knappt 20'c. Vilken kanonsommar! Well, egentligen är jag inte jätteintresserad över de kommande dagarnas väder här hemma. Åker nämligen till LONDON imorgon! Där räknar man ju med mulet och regn så det är inget att klaga över😉 Men från och med måndag ser jag gärna att sommaren skiner upp! Oki?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback