Ang min frånvaro

Men nu när jag ändå sitter här så kan jag ju skriva några rader :)
Jag har massor med bilder från midsommarhelgen, den var för övrigt alldeles fantastisk! Jag slänger upp dem så småningom!
 
Frisk är jag oxå! Peppar peppar........  Har tyvärr blivit ett långt träningsuppehåll pga förkylning och därefter islandsresan. Men nu har det blivit en del PWs vilket är skönt! Provade på att springa lite och det gick bra några ggr. Men efter min långa vila så är löparknät tillbaka. Konstigt!
 
Sitter för övrigt och kollar på lyxfällan just nu. Kan inte rå för att jag inte för mitt liv kan förstå att man sätter sig i den situationen! Och inte göra nåt åt det, förens det är dags att berätta om det i tv.
Med barn och grejer och sitter där som en fågelholk och fattar ingenting! Jisses
 
Alla har det inte lätt, men när man är helt bakom flötet och köper 2 nya iphones, trots att man vet att de kommer bli dubbelt så dyra...nä, då får man skylla sig själv! 
 
Nu ska jag gå ut med Paris!  Sen blir det ett bad! Jag kom hem för bara en timme sen så nu blir det hemmalunk
Darling är på grönan med ett stort grabbgäng, så jag och lilltussan får ha myskväll själva.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas verkligen ditt knä blir bra! Jag har haft dåliga knän (cystor i båda) sen 2006, det är iiinte bra för hälsan. Jag kan promenera en gång i veckan typ. Mer, och det blir kryckor direkt:(
Ska in och röntga igen dock, hoppas på operation. Jag bara drömmer om att kunna springa. Så, ta vilan på allvar så det verkligen går över innan du sätter igång igen. Du kan väl inte leva utan att springa;)

Ha en mysig kväll med vovven, kram!

2012-06-27 @ 21:19:22
Postat av: Lotta

Knasigt med knät, hoppas det blir bra. By the way, visst skrev du om salt water taffy? Jag provade idag, supergott ju! Banan smakar precis som de där banana skids(?).

2012-06-28 @ 05:12:43
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Pia

Kul att du är tillbaka på din blogg igen, alltid så kul att läsa tycker jag.
Mindre kul med dina knän men ta det lungt som dom säger.
kram kram

2012-06-30 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback