En dag med hästtävlingar på Strömsholm

Jag skrev ett långt inlägg om detta :) som vanligt så försvann det när jag skulle publicera.
Kort och gott, var på Strömsholm i söndags med mamma och Isabelle. Jätteskoj! Dels för att jag legat hemma förkyld och äntligen orkade ta mig ut, och dels för att jag är en hästtjej i grund och botten och älskar stämningen på tävlingsbanor :)
Höjdpunkten var lag SM i ponnyhoppning, men under "Strömsholmshelgen" så är det både hoppning, dressyr och fälttävlan.
Regnet och solen avlöste varandra, men det finns ju inga dåliga kläder... ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag jobbade på Strömsholmsdagarna förra året, lördag och söndag, och trots att jag inte är så inbiten hästtjej (följde med bara för att en annan sjuksköterksa bad på sisna bara knän typ) så tyckte jag det var riktigt härligt!

2012-06-13 @ 20:41:51
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vad skoj! Visst är det härlig stämning!

2012-06-18 @ 12:21:49
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback