Senaste veckans...

Tjingeling!

Whats new? Kör en liten update över senaste veckan.

Just nu ligger jag hemma med förkylning. Yepp, ni hörde rätt. Förkyld igen. Var ju bara några veckor sedan sist och jag känner igen detta mönster med att vara sjuk varje månad. Förstår bara inte varför jag har så kasst immunförsvar och är ärligt talat rätt knäckt över det.
Ska börja dricka mina Optimalis multivitaminshots igen, när jag tog dem förut så höll jag mig ju faktiskt frisk i närmare ett halvår... Tog första här om dagen så nu får vi se hur länge jag klarar mig...

Att vara sjuk innebär inte bara att man känner sig som världens tråkigaste som ligger hemma när andra är ute och roar sig! Även träningen blir ju lidande och känns halvdan när det blir några pass och sen massa vila pga sjukdom!

Vad mer? Jag var till frisören igår och klippte ur alla fula slitningar på håret. Så fräscht!

Paris fyllde år i onsdags :) så nu är min lilla sötnöt hela 6 år!

Vår post är stulen..?! Jättemärkligt! Som tur var så var det troligtvis bara reklam, men ändå! Vem gör sånt??
Jag kollade nämligen brevlådan en dag men orkade inte rensa den (så mycket reklam). Så en morgon när jag skulle ta tag i det så var den tom!
Tyckte att det var märkligt att Darling varit så ambitiös som rensat ur den...så jag frågade och mycket riktigt så hade han bara tagit den riktiga posten.
Hmm, så förhoppningsvis var det bara reklam.

Och för er som undrat så klarade "mina tjejer" maran precis som väntat. Fantastisk bedrift i det vädret! :D

I söndags, dagen efter maran hade jag och darling bokat in en riktig "skämma bort oss själva" dag. Så trots att vi inte sprang maran någon av oss :) så unnade vi oss en mysdag!
Började med brunch på mornington hotell på nybrogatan. Väldigt bra, men jag hade ändå räknat med bättre då jag hört så mycket gott om den brunchen. Personligen tycker jag både att hasselbacken och djurgårdsbrunns värdshus är bättre :)
Sen hade vi bokat massage på centralbadet, passade även på att bubbla och batsa lite.
Avslutade dagen med bio. Såg promishius som är Noomi Rapace nya film. Egentligen inte alls en film i min smak! Men för att vara sience fiction så var den helt okej. Och popcornen var goda! Myyyyysdaaaag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Drygt med förkylning, ibland är det nästan som om immunförsvaret inte hinner återhämta sig mellan varven. Men tummen upp för skämma bort sig-dagar! Det skulle man ha flera! Krya på dig!

2012-06-09 @ 11:52:43
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Emma

är posten borta ska ni anmäla det!!!

2012-06-10 @ 19:20:55
Postat av: Sofie

Emma: Oki! Gör man det till posten då?? Eller polisen?

2012-06-10 @ 19:35:07
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback