Imorgon är det Stockholm Marathon - från åskådarplats för min del.

Imorgon är det Stockholm Marathon 2012, och som ni alla kanske har förstått så kommer inte jag vara en av alla dem som står på startlinjen. Tyvärr!! Och detta beror som sagt på mitt löparknä som slog till i slutet av april, fast det vet ni ju oxå.
Men det kommer nya år, går fler tåg och den som spar han har det roliga kvar... Hmprf....

Nä, jag har ju trots sprungit en gång så den är redan avbockad på "att göra innan jag dör"-listan.
På ett sätt är det skönt att loppet snart är över, för då kan jag släppa det och gå vidare. Hittills så har det mest känts som ett tråkigt moln som vilat över mig, det här att jag inte kommer kunna vara med.

Men tusan vilket kasst väder det ska bli! 4-5´C ... i JUNI!
Visst, det är bättre att springa i regn än gassande sol, men lite snälla kunde väl vädergudarna ha varit? Det är ju sån fantastisk folkfest både för löpare och åskådare!
Själv bor jag ju alldeles där de springer vid Odenplan, så jag kommer trots allt att kolla lite, och hejja på mina tappra vänner och de som jag inte känner!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Vädergudarna kanske vill trösta dig....o låter dina kamrater springa i regn o kyla / Kram

2012-06-01 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback