Falleri fallera... Men inga större vurpor har gjorts i skidbacken

Hejhopp!
Här fortsätter allt på topp! På alla sätt :)
Men en liten smolk i bägaren kom här om dagen, haha, jag ramlade i backen. Det betyder att jag just nu har en stickande känsla i axeln och typ träningsvärk i nacken. Ingen big deal och absolut inget att gråta över ;) men ändå.

Det hade kommit ett lager nysnö och vi satte fart ned för en opistad backe.
Helt plötsligt försvann skidorna, och mina ben, åt olika håll, vilket betydde kullerbytta i snön.
Annars har det varit rätt lugnt med vurpor. 3 totalt, varav denna var en och de andra två var stillastående, haha.

Stod och kollade ut i backen efter Darling och helt plötsligt glider skidan iväg och jag faller ned på rumpan :)

Den andra gången var transportsträcka i låg fart... En kille åker framför mig med en jacka som det står "Law" på ryggen. Då börjar jag fundera på varför det står så, är han advokat eller kanske snygga Jude Law..... Jag tappar koncentrationen och faller, haha!

Men annars har det gått smärtfritt! Ju brantare backar och desto högre fart man har, det är då man har som mest fokus.
Kul som satan är det iallafall!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Duktig du är ! Fartfyllt ska de va....därför blev du inte dressyr ryttare

2012-03-22 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback