Hemmahelg

Lördagkväll och jag har gossat ner mig i soffan. Så skönt! Har bestämt mig för en alkoholfri helg.
Darling skickade jag ut på stan, haha. Han har legat hemma sjuk och däckad i en vecka, så han behövde komma ut bland folk innan han börjar klättra i bjälkarna här hemma.

Igår var tanken att vi skulle gå på Avicii. Men då Darling var sjuk, och jag rätt så ointresserad av att gå, så överlät jag våra biljetter till min bror och hans kompis. Snopet nog så blev det ju ingen Aviciikväll, eftersom någon hylla hade rasat inne i Globen tidigare på kvällen.
Så Björn & Marcus var förbi här och åt middag, sen var det bara att vända tillbaka till Uppsala. Trisst. Men tur att inget allvarligt hände i Globen.

Idag lördag har jag, som jag skrev tidigare, shoppat skidkläder.
Var även förbi en skidbutik och lämnade in våra skidor för "ihopmontering" av bindningarna.
När vi köpte dem sa dom att "det är skitenkelt och inga problem att göra själv". Jo tjena! Nä, det är inget man gör själv vill jag lova!
Men nu är det fixat!

Skidor, pjäxor, stavar, skidkläder, skidstrumpor, pannband, underställ. Ska köpa ett skidfodral samt hämta ut mina googles (som ännu ej har kommit! Dags att öka lite nu Gucci....). Handskar har jag, men hittade ett par supersnygga på NK häromdan. Får se vilka det blir.
Men jag tror nästan att jag har allt nu! Skönt!

Imorgon söndag ska jag åka ut till jobbet och sen åka hem till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback