Löpträning

Run Forest, ruuun!
Så känner jag mig, jag springer och springer. Men har börjat inse att marathon närmar sig med stormsteg!
Denna vecka har jag fått ihop 4,2 mil totalt.

Mån: 12 km
Tis: 5 km
Ons: -
Tor: bodypump
Fre: 13 km
Lör: 12 km
Sön: bodypump (är planen iaf)

Jag ska försöka få ihop 4 mil i veckan har jag tänkt. Självklart kommer det bli lite olika vecka till vecka, men det är ungefär så jag tänkt.
Mellan all löpning så ska jag fokusera på bodypump för att få upp styrka.
Andra pass, som jag gör för att jag tycker att det är kul, ska jag bara köra lite då och då som variation. Men nu, fokus löpning och styrka!

Löpning ska jag försöka planera in långlöp, backar och intervaller.

Det har varit perfekt väder för utomhuslöpning denna vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback