Min hotellfrukost...i 10 mornar!

Japp, här har ni den. MIN frukost, en typisk US breakfast :) yummi!
Rostat bröd med marmelad, dounats och ett ägg. Sockerbomb så det heter duga!
Men vad tusan, orka äta nyttigt när man är på semester, speciellt när man är på semester i USA!
Det enda nyttiga på denna buffé, och den var ändå väl tilltagen, var väl fruktsallad och....ja thats it :)

Det är väl egentligen bara serials & milk som saknas, men jag gillar inte mjölk så det får bli en kopp grönt te istället :)

Kommer sakna min Aspen Times morgontidning, där man kan läsa om alla "million dollar something" hus som är tillsalu, lokala välgörenhetsevenemang, krönikor av ortsbefolkningen och en och annan olycka eller skandal (senast Charlie Sheens ex Brooke Mueller som i måndags var i stan för att få sin dom i åtalet för droginnehav i december).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback