Mitt möte med prinsessan Estelle!

Haha, dramatisk rubrik va? ;)

Men faktiskt, igår när jag sprang runt Brunnsviken, genom Hagaparken där Kronprinsessparet bor, så mötte jag faktiskt Victoria, Daniel och Estelle. Det ni!

Det roliga var att jag sa till Darling bara ca 10 minuter tidigare medans vi sprang, att tänk vad kul det skulle vara att möta Victoria med barnvagn nu. Han sa, ja det är nog ingen omöjlighet. Haha!

Ändå har jag sprungit där i parken i säg... 5 år. Och inte en enda gång har jag sett dem (okej okej, de har inte bott där så länge), men så nu, när vi pratade om dem så möter vi dem.
KUL tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Mamman

Du har då tur du...! Hade dom snygg vagn ?

2012-03-28 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback