Packar inför skidsemester

Imorgon åker vi till Aspen, Colorado. Wheeeey!
Som vanligt är det svårt att packa! Extra svårt är det nu när jag omöjligt kommer få plats med allt. Jag menar, inte ens när jag åker på sol & bad semester med små, lätta strandoutfits får plats, hur ska det då gå nu?

Jag började därför bakifrån, och packar handbagaget först. Där har jag pulat ned mina skidkläder. Det är de som tar mest plats antar jag, så nu kan jag packa resen av väskan mer eller mindre som vanligt... :)

Sen är det svårt att veta vad som är värt att släpa på. Om jag fick välja, så skulle inte mindre än 5 jackor följa med. Det är lite onödigt eller..?
Och sen har vi såklart skor och väskor! Om jag fick välja? 6 väskor och 5 par skor, högklackade skor alltså. + 2 par vinterstövlar, ett par träningsskor och ett par sneakers.

Sen kommer vi till produkter, där är det ju allt från smink, till hårprodukter, och hudprodukter.

Ojoj, bäst att sluta skriva och börja strukturera. Undra om Darling märker om jag sticker ned en del av mitt i hans väska...?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ha en underbart skön semester / Kramar

2012-03-13 @ 21:13:46
Postat av: Sofie

Tack tack! :) kram!

2012-03-14 @ 20:29:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback