Skidbyxor - check! (kanske...)

Hallihallå!

Vet ni, jag tror och hoppas att mitt byxproblem faktiskt har löst sig idag! Ni vet min skidoutfit som jag ser framför mig...
Jag kan inte för mitt liv förstå att alla vill ha baggy kläder när man åker utför. Det är ju snyggare, och mer praktiskt med tighta byxor! (Inte proffsåkartighta som Anja Persson såklart, men ett par tighta täckbyxor...) Eller är jag helt ute och cyklar?? Jag har ju trots allt bara åkt skidor två gånger tidigare, en helg i Åre och en vecka i Bad Gastein, så det där med praktiskt får jag väl låta någon riktig skidåkare avgöra. Men att det är snyggare med en välsittande outfit, DET tycker jag!

Men iallafall så har jag nog lyckats få tag i ett par byxor.
Enträgen vinner heter det ju, och efter att ha surfat runt på nätet i 5 dagar så hittade jag ett par!
Har beställt dem nu men vet ju inte om det är vad jag är ute efter... Så håller tummarna tills de landar här om ca en vecka.
Hade egentligen tänkt mig svarta, men vita funkar nog det med!
Hoppas de är bra!! Annars vet jag inte vart jag ska leta. Allt är ju slutsålt här i Stockholm, känns meckigt att ge sig ut i Aspen för att köpa kläder det första man gör.

Ang bilderna nedan. Det är ju jättefel att välja en bild av Victoria Beckham som "fulbild" då hon klär sig fantastiskt både i och utanför backarna! Och skulle jag se ut såhär så skulle jag lätt dra på mig ett par pösbuxor, haha. Men ni fattar grejen. Pösbyxor = nja. Tighta= ja


Kommentarer
Postat av: Mamman

Dom ser helt klart ut att vara ¨du¨ Kram

2012-03-02 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback