Tack J.Lindeberg!!!

Alltså! Nu är jag sååå himla glad! Ni vet känslan när det spritter i kroppen och man bara är så nöjd!

Anledningen? Shopping, haha.

Inte bara det att jag har TOKFYNDAT, jag har dessutom hittat det jag verkligen har letat efter, som jag behöver och vill ha!

Jag var in på J.Lindeberg butiken och hittade inte mindre än TVÅ skidset! Nypris för dessa två... 14 000:-
Vad jag betalade? 2 300:-
Det är heeeelt sanslös rabatt! Och dessutom, eftersom jag inte hittat mina tighta skidbyxor någonstans, så hade jag gladeligen (nåja) betalat 14000:- bara för att ha något att ha på mig!

Jag beställde ju ett par peak performance här om dagen som jag lyckades hitta på nätet. Tyvärr var de lite, lite för små. Inte FÖR små men så pass att jag inte var 100% bekväm.
Och dessutom behövde jag fortfarande en jacka.
Men från och med nu så slipper ni mina klädbekymmer! :D

11 dagar kvar! Sen ska jag göra snöänglar i Colorado!


Kommentarer
Postat av: Pia

wow, vilka fynd du har gjort ! och se, nu kan man kommentera igen ... kram kram

2012-03-04 @ 00:14:40
Postat av: Mamman

Jättefint ! Kram

2012-03-04 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback