Tillbaka i Stockholm! Jetlaggad...

Hej!
Jag är hemma! Sjukt jetlaggad. Känner mig lika borta som man gör när man är bakis. Ni vet, lite skakig, halft borta, koncentrationssvårigheter, trött.

Hemresan från Chicago gick bra. Men som jag anade så var businessklass fullt. Satan!
Men det löste sig rätt bra ändå eftersom det fanns platser i ekonomi plus. Där är sätena trots allt ganska okej, går att fälla mer än vanligt och man får täcke och kudde, så man kan sova rätt bra.
Att uppgradera till plus "kostar" 10 000 poäng, och det är det absolut värt! (30000 för business som jag skrev tidigare).
Sov säkert 4 timmar på vägen hem vilket var skönt. Det som var värre var att vi somnade direkt när vi kom hem oxå, vilket INTE var meningen! Sov sen i 8 timmar konstant och vaknade kl 18 på kvällen...opps.

Tänkte träna ikväll men vete tusan om jag orkar faktiskt.
Är sjukt sugen på att träna!! Men i det här skicket finns det inte mycket till energi.
Har faktiskt inte tränat en enda gång under semestern, det är INTE likt mig! Vet faktiskt inte när det hände sist.
Men å andra sidan så har vi ju hängt i skidbacken hela dagarna, och det är ju gryyyym träning både för rumpa, ben och kondition. Så på ett sätt har jag väl tränat en hel del :)

Men jag vete tusan om det ger så mycket, då man väger upp med all onyttig mat :) Och alkohol.

Jag brukar faktiskt inte tycka om att dricka "i onödan", tänker alltid på att jag vill upp och träna även om jag är på semester. För det vill jag, träna alltså! Jag Älskar att jogga på nya platser och starta dagen med ett träningspass!
Och att om jag bara ska ta ett glas vin eller två, så struntar jag hellre i det. (typ, är det fest så självklart tycker jag om att dricka, men att ta ett glas bara för att...nä då tycker jag att det är godare med vatten:) Där ryker några vuxenpoäng va?? 😉)
Men denna semester har jag faktiskt NJUTIT av ett glas vin eller två! Och det har faktiskt varit rätt härligt! (Seså, tillbaka med några poäng nu, haha!)

Oj vad långt det blev! Och svamligt! Jag som bara skulle slänga in ett kort för att sen vila. Så nu gör jag det, vilar alltså... Haha, flum! God natt!


Kommentarer
Postat av: Mamman

välkomna hem /kram

2012-03-26 @ 18:10:19
Postat av: Pia

Välkommen hem :) kram kram

2012-03-26 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback