Tjejmiddag hos Vendela

Jag är lite ledsen för min bloggtorka.
Men nu har blogg.se appen börjat strula igen. Supertråkigt när man skriver ett inlägg och så får man upp felmeddelande att inlägget ej kan visas. Det suger rent ut sagt.
Men därav min frånvaro :)

Nu sitter jag iaf vid datorn och passar på att slänga in en uppdatering.

I helgen blev det lite av varje, träning, fest och lite shopping.

Var iväg och fick mina naglar fixade lördag mitt på dagen, så nu har jag fina fingrar igen :) Jag har ju börjat hos en ny nageltjej nu och då vet man ju inte riktigt hur det ska hålla osv. Men dessa hade jag i 4,5 vecka. Helt ok tycker jag!
Åkte till Stinsen shoppingcenter efter det och shoppade lite kläder. Har aldrig varit i Stinsen och visste knappt var det låg, men det var helt ok och det är alltid kul med lite nya butiker. Eller, nya & nya, det är ju samma butiker som i stan men man ser ändå en massa nytt när man inte vet exakt var allt hänger.

På lördagkvällen hade Vendela bjudit över mig, Johanna & Sofia. Skoj!
Drack bubbel, åt massa god mat och följde självklart Melodifestivalfinalen! Hejjade på Loreen och när promillehalten blivit tillräckligt hög så gav vi oss an "Loreendansen", haha, jag skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig! Vid 01.30 åkte vi hemifrån och hamnade på Hell´s Kitchen. Tyvärr var det oerhört tråkig musik, men vi hade som vanligt skoj ändå.









Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja ni är då för söta !!! Kram

2012-03-13 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback