Utomhuslöpning i ett regnigt Stockholm

Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder sägs det! Så jag och drog på mig löpar/regnkläder och gav mig ut i ett blött Stockholm :)

Insåg under löparrundans gång att även om det nu inte finns dåliga kläder, så finns det skor som inte riktigt är gjorda för detta väder. De tålde vätan länge, men efter sisådär vattenpöl nr 50 (lömska små pölar som är omöjliga att se på gatan!) så trängde sig vattnet in i mina stackars Asics.
Så det blev 6 km runt Karlberg sen fick det räcka.

Men det sägs ju att den bästa träningen är den som blir av.... (Hörde det av Malin ewerlöf som pratade om löpning på Adam live undertiden som jag funderade på om jag skulle hoppa träningen idag😊) Så jag är nöjd att jag gav mig ut i rusket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback