Dagens arm och axelpass med PT

Nu ligger jag äntligen på soffan efter en hel dags jobb, ett tufft arm- & axelpass med PT Emelie, och en god middag!
Mitt hjärta hade köpt hem kycklingklubbor innan han drog iväg på poker, så det var bara att hacka upp sallad och slänga på lite tzatsiki så var det klart! :) Kände dock att det blev lite ont om kolhydrater, så avslutade med en macka, trots att jag var tokmätt.

Körde som sagt armar och axlar idag.
Det var knappt så träningsvärken från måndagens benpass hade lagt sig, men på't igen bara ;)
Eftersom jag inte kan namnen på alla övningar, så har jag svårt att förklara vad jag gör. Men det tar iaf!

Det som är bra med att köra med PT är att jag verkligen får jobba med muskler som jag inte hittar själv! Jag har träningsvärk efter VARJE pass!

Jag har ju kört mycket bodypump de senaste 4 åren, och det är ju jättebra det med! Men man vänjer ju kroppen, då det är mer eller mindre samma rörelser och samma upplägg år efter år. Bodypump är absolut inget fel och det har gett mig MASSOR det med, men att köra med utformade gympass (och speciellt med en personlig tränare) känns som mer kvalitet än kvantitet...

Nä, nu ska jag ta ut lilla Paris på hennes kvällspromenad. Jag är ganska osugen om jag ska vara ärlig, haha, men hon är inte heller så förtjust i regn så det blir nog en kortis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback