Dagens "det här var min dag"

Hej & hå upp i det blå!
Idag var jag tillbaka på jobbet efter 3 dagars hemmajobb pga förkylning förra veckan. Härliga tider!
Hade mycket att ta igen så har varit oerhört produktiv idag!

Efter jobbet tog jag och Darling en promenad. Det som skulle ha varit en powerwalk runt brunnsviken på 2 timmar, blev istället en kort promenad runt Kungsholmen-med ett matstopp längst vägen :) Jag är fortfarande snuvig så jag måste verkligen ta det lugnt. Men det är svårt! Jag får myror både i byxorna och i huvudet av att vila! Men denna kortpromenad i lugnt tempo var väl vad jag kunde unna mig iaf :)

Imorgon, tisdag, ska jag på bankmöte efter jobbet och därefter är det premiär av filmen "The Dictator" på Rigoletto. Den ser jag fram emot att se!
Gillade både Borat och Bruno, och här är Sacha Baron Cohen som diktator, så jag kan tänka mig att denna är ganska kul den med :)

Nä, nu är det läggdags! Imorgon bitti ska jag nog ta en morgonpowerwalk om vädret är ok... :)
Sleep tight friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback