Galapremiären av The Dictator

I tisdags var vi på galapremiären (stekigt huh?😉) av The Dictator som Johan Petre anordnade.

Jag har nog aldrig skrattat så mycket under en film som jag gjorde då! Och jag är ganska svårflirtad när det gäller filmer ;)
Helt klockrena kommentarer hela filmen igenom och fantastiskt kul handling!
Darling och jag har väldigt olika filmsmak (filmer och tv program är något av de få saker där vi inte föredrar samma), men denna film var verkligen något som passade oss båda!

Så jag rekommenderar ABSOLUT alla som är sugna på att skratta att se den!
Om man tyckte att Borat och Bruno var lite to much, så tror jag ändå att de flesta gillar denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback