Lööööp & Köööööp! Avokado :)

Som ni vet är jag överförtjust i Lidls kvarg! Jag äter det till frukost varje dag blandat med några typer av bär (kan vara blåbär, björnbär, hallon, jordgubbar ,eller vad jag är sugen på just då) toppat med Pauluns flingor eller müsli. Yummi!!!

Idag när jag var in och skulle köpa nästa veckas ranson av kvarg, så såg jag att de har rea (säger man rea?) på avokado! 3:-/avokado! De brukar ju kosta typ 10:- st! Så jag köpte ett gäng riktigt gröna så de ska hålla ett tag :)

Jag älskar avokado, både som den är eller blandad som en guacamole.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du e rolig du...ska ni bara äta avocado nästa vecka??

2012-06-01 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback