Jag är för tråkig i bloggen just nu! :)

Jag har verkligen blivit kass på att uppdatera här, undra varför?

Jag tycker att det är lite tråkigt att skriva om vad jag gör om dagarna, och jag vet inte hur kul det är för er att läsa om mina träningspass hela tiden? Det är heller inte så kul att skriva om vad jag ska göra, för då känner jag att jag måste uppdatera när jag HAR gjort det.
Ond cirkel det där.

Men kanske får lite sug att blogga framöver, tills dess så får ni ha överseende med om det bara blir lite då och då.

Dessutom är det roligare att skriva om man vet vilka man skriver för. Svårt att förklara, men det är ju trots allt roligare att skriva för familj, vänner, bekanta och er som lämnar ett trevligt avtryck, än bara skriva och se att folk läser men man har ingen aning om vem det är eller vad den är intresserad av.

Well, well....

På lördag har jag styrt upp en Schlagerkväll hemma! Det där med Schlager är väl inte huvudsaken, men ändock en bra anledning att ställa till med galej!
Jag tror att vi blir typ 8 tjejer och typ 28 flaskor rosé.... ;)
Sommarvärmen ska ju hålla i sig så jag ser fram emot att nyinviga balkongen för denna sommar :)

By the way!
Jag var riktigt huslig igår! Var till Plantagen och köpte blommor och jord och hade planteringskväll ute på balkongen. Darlings kommentar: "Du! Det där är ett tecken på att du börjar bli gammal..."
Haha, tack för den!! ;)
Köpte blommor till fönsterna i vår trappuppgång oxå, vill ju ha fint där med!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hm...jag kommer ihåg någon som tyckte att vi skulle kasta ut större delen av blommor för dom skymde utsikten....bra att du inte är sämre än att du kan ändra dig.... Ha en jättetrevlig schlagerkväll.... nu är det semi /Kram

2012-05-24 @ 20:57:36
Postat av: Pia

Ha en mysig schlagerkväll ! Alltid mysigt med fest ...

Balkongen ja, i min balkonglåda finns det just nu 2 förpackningar penseér, bara nerstoppade utan jord, direkt i plastkartongen, har haft dom ett bra tag nu, dom frös & låg som slickade, jag vet inte vad, flera mornar när jag vaknade, men dom kom igen & tog sig under dagarna, nästa vecka åker i komposttunnan, får köpa nåt nytt efter midsommar ... den 31 maj bär det av till turkiet, kommer hem dagen för midsommarafton... kram kram

2012-05-25 @ 19:37:41
Postat av: Petra

Hej, tänkte bara säga att jag läser din blogg. Råkade snubbla in på den och tycker om att läsa dina uppdateringar. So keep up the good work!



/ Från en annan blondin i vasastan :)

2012-06-15 @ 16:18:08
Postat av: Anna

Hej Sofie, jag läser din blogg när andan faller på.

Mest för att du är så jäkla duktig med träningen och maten. Jag blir imponerad och inspirerad!



Kram från en blondin i Salabacke ;)

2012-06-16 @ 12:47:31
URL: http://kurtiskogen.blogspot.se
Postat av: Sofie

Petra: Tack! Vad kul!

2012-06-18 @ 12:19:19
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback