Svar på den senaste veckans kommentarer

Jag vet att jag har varit dålig på att svara på kommentarer, så här kommer en samanfattning :) Hojta till om jag har glömt något eller någon!

Till att börja med: Tack snälla goa för alla grattis och uppmuntrande ord gällande min Guccivinst! Det är gulligt av er! :) :) :) Som sagt, är man inte med i leken så kan man ju heller inte vinna något. Men jag håller med om att jag har en otrolig tur när det gäller sånt här.... ;)

Ang. de två Louboutinparen som jag valde mellan, så valde jag pumpsen - de "vanliga".
Ni är för roliga när ni föreslår att jag ska behålla båda... Haha, vad tror ni om mig?! ;) Nog för att jag unnar mig mycket av livets goda, men jag måste ju ha råd att leva oxå ;)

Ang. min mans träningsresultat, tillika min massage som jag är skyldig honom nu, så har den ännu inte "tagits ut". Jag har dock en restriktion och det är att det MÅSTE vara ett bra tv-program under tiden. Annars dööör jag av trisstess ;) 

Ang. tvättstugehistorien som utspelade sig i vintras (läs här), så har jag inte hört något mer från tantaluringen som ringde upp mig och insinuerade att JAG skulle bli skyldig för en ny maskin... ÄN!.
Men det finns det inte en chans att JAG har fått maskinen på fall :) så här kommer inte betalas ett öre.
Duntäcket som blev inlåst och drängt under helgen är kasserat. Det var helt tillplattat och unket :(
Dunkudden däremot är helt okej. Efter en ny tvätt, snabbtork och massa luft så hämtade den sig så pass att den återigen har en plats i vår säng. :)

Ang. inlägget igår. Tack snälla söta rara för alla komentarer! Ni gör mig glad :) 
Jag har det rätt bra på så sätt att det mesta rinner av mig ganska så fort...
Jag tror att det är som så, att om man är nöjd med sitt eget liv så spelar det inte så stor roll vad folk man inte känner tycker om en. 
Men det jag blir lite ledsen över är när det går ut över mina nära och kära...
Denna gång är det egentligen ingen som varit dum, inte mot mig iaf... Men jag ställer mig fortfarande oerhört frågande till vad som får denna person att snoka runt här. För det är precis det som det handlar om.
Well, nu lämnar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback