Imorgon är det födelsedagsfirande!

Imorgon fyller mitt hjärtegos år!!

Självklart har jag förberett med en liten present... eller två... tre? ... kanske fyra.... Inget märkvärdigt, ni känner väl mig ;)

Den roligaste presenten (Tycker jag själv) var när jag överaskade honom med en surpriseweekend till Budapest.
Vi åkte inte på hans födelsedag, utan några veckor senare. Men han fick en liten hint om att det var en SPA vistelse som han skulle få i present... Men han förstod ju inte att det var i Ungern :)

När det var dags för resan så väckte jag honom tidigt en fredagmorgon. Han var bakis tack vare snälla vänner som visste om min plan. Jag sa kvällen innan, ta med honom ut så jag kan packa väskorna i lugn och ro. Men skicka hem honom i tid för vi ska flyga tidigt imorgon. Tjena! Han ramlade in någon gång under natten, lagom i gasen ;)
Well Well, det gjorde ju det hela än mer kul.
Han hoppade in i bilen och jag sa åt honom att nu var det dags för presenten. Han trodde nog att vi skulle till Uppsala på Spa eller nåt, när jag svängde av mot Arlanda trodde han att jag skämtade.
Men icke!
Det var först när vi satt och åt frukost på Arlanda som han fick veta vart vi skulle spendera helgen :)
Superkul att få överraska vill jag lova och han blev både glad och förvånad :)

Men så mycket kan jag ju avslöja, att det blir ingen utlandsresa imorgon. Kan ju inte alltid slå på stort.

Födelsedag 2010: http://prettywoman1.blogg.se/2010/march/darlings-fodelsedagsfest.html#comment 
Födelsedag 2009: http://prettywoman1.blogg.se/2009/march/budapest.html#comment


Nä folks, nu måste jag gå! Ska ha sånglektion med Paris så hon oxå kan stämma in i ja må han leva imorgon bitti :)




Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till med sånglektionen :D

2011-03-17 @ 11:04:23
Postat av: Lotta

Vad roligt med överraskningar. Jag har ännu inte fått till någon riktigt bra överraskning till min kärlek, han vill gärna vara med och planera så mycket som möjligt. Till och med sina födelsedagspresenter ska han vara med och planera. Men en SPA-surprise skulle inte vara så dumt... ;)

Vi ska flytta till en nybyggd lägenhet i Kungsängen i Uppsala. Bakom Nord Mills typ. Det kommer bilder. Snart. =)

2011-03-17 @ 18:55:58
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback