"Its Britney bitch"

Haha, ni kommer inte att tro mig nu men... Igår så vann jag konsertbiljetter till Britneys konsert i Globen på söndag!! Yeeey!
Av vem? Haha, The Voice såklart ;)

Det var så sjukt. Dagen innan satt jag och sa till Darling att jag vill gå på Britney, men det var slutsålt :( bhuu..

Sen igår när vi kom hem från jobbet, så släppte jag av Darling och skulle bara parkera bilen. Då hör jag på radion att de säger att man ska ringa in om man vill vinna biljetter till Britney på sönd. Man skulle då lyckas bli samtal nr 9...
Min telefon låg i väskan i baksätet på bilen, men jag sträcker mig efter den och tänker att man kan ju alltid chansa o ringa. Jag slår numret, och "vanliga" signaler går fram... Då tänker jag nästan lägga på för jag trodde att jag ringt fel nr. Men så svarar nån "The Voice" och ber mig vänta kvar i luren.
Sen blir det tyst i luren ett tag. Efter nån minut så kommer han tillbaka och säger att JAG är samtal nr 9!! Yeeeeey!!!
Hahahaha, hur sjukt är inte det???

Jag kan faktiskt inte annat att erkänna att jag tydligen har sjuuuukt mycket tur när det gäller radiotävlingar :D
Biljetter både hit o dit, gucciväskor...loooove it! Ni måste ju tro att jag inte gör annat, men tro mig, så är det verkligen inte!!

Men på tal om det, så vann jag tyvärr inte Biljetterna till David Guetta. Men! det var lika bra det. För jag hade ändå inte kunnat åka.
Konserten var nämligen kvällen före mormors begravning. I Trondheim dessutom. Så jag hade ändå inte vågat åka o riskerat att missa att vara tillbaka i Uppsala till fred fm.




Kommentarer
Postat av: Mamman

Grattis !!! Du har verkligen en sanslös tur /Kram

2011-10-14 @ 09:01:03
Postat av: Lotta

Grattis! Du får gärna dela med dig lite av turen! ;)

2011-10-14 @ 19:48:02
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Pia

Grattis Sofie, jag förstog att du skulle vinna dom biljetterna :) grattis igen :) kram kram

2011-10-16 @ 13:32:05
Postat av: Sofie

Haha, tackarrrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback