Mitt nya jobb

Som ni vet så är jag nu klar i skolan. Sista dagen var i fredags och det känns faktiskt lite konstigt. Haha, natten till idag så drömde jag faktiskt om mina forna klasskamrater :) minns inte vad det handlade om, men vi var iaf på mitt nya jobb.

Mitt nya jobb ja :) jag har ju inte nämnt för er vad det är jag ska göra.
Jag ska (har) faktiskt börjat jobba hos min man :) Japp, så är det. Och det är superkul! Jag trivs jätte, jätte bra!
Jag kommer vara ansvarig för att lägga in kundfakturor och i övrigt så kan jag nog kallas för assistent. Som jag säger, jag gör vad som helst ni ber mig om :) jag har fullt upp hela dagarna och det är knappt att jag vill åka hem när det är dags att sluta för dagen, haha.


Kommentarer
Postat av: Pia

va kul, grattis :) kram kram

2011-10-16 @ 13:28:18
Postat av: Sofie

:) Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback