Hello folks! Jag önskar att jag hade någon...

Hello folks! Jag önskar att jag hade någon tjusig bild att slänga in tillsammans med inlägget, men det har jag inte. Jag har nämligen varit på gymmet och kört ett tufft indoorwalkingpass, vilket innebär att jag är heeeeelt slut! Skön känsla men man är ingen skönhet direkt ;) Jisses Amalia! Svetten bara forsade! Ikväll blir det lite mer plugg inför tentan imorgon. Ah föresten! Vet ni vad jag gjort idag?? Jag har ju för tusan varit på Tingsrätten! Det är inte varje dag man hänger där vill jag lova. Självklart var jag inte där i form av åtalad, vittne eller nåt annat galet. Det var skolarbete som skulle göras. Tyvärr hamnade jag inte på nåt "spännande" mål såsom misshandel, dråp, rån eller annat långdraget. Utan det var en urkundsförfalskning/knivinnehav och en stöld. Båda åtalade var väl inte helt otippade lagbrytare om man säger så... Skulle vilja gå dit igen och hänga på nåt "riktigt" mål.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bara för kännedom, kan jag ordna det åt dig.:) Har en del kontakter inom ämnet;)

Antingen i Gävle eller i Stockholm. Dock kan de grövre brotten vara ganska påfrestande, då det ofta förekommer fotodokumentation och dylik.

Men hojta till, om du känner att du vill

Ha det gott

2011-09-13 @ 23:49:05
Postat av: Sofie

Hihi, skulle vara spännande. Synd bara att man har så ont om tid (till och med jag, haha!) När Linus hörde att jag varit där blev han oxå sugen! Men jag vet vart jag ska vända mig då!

Stor kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback